Naprawy mechaniki samochodowej
Naprawy mechaniki na warsztacie
Mechanik z dojazdem w Warszawie
Przeprowadzamy również naprawy w systemie door to door. Odbieramy auto np. spod domu, transportujemy je na warsztat, naprawiamy i odstawiamy sprawny pojazd we wskazane miejsce.
Oferta mechaniki samochodowej
Wykonujemy naprawy układów chłodzenia, układów paliwowych, układów kierowniczych, układów napędowych i przeniesienia napędu, silników i układów sterowania silnikiem oraz układów hamulcowych i zawieszenia. Oferujemy także kompleksowy serwis klimatyzacji samochodowych.Przebieg napraw mechanicznych
Jak wygląda naprawa mechaniki samochodowej w Besthol
Zadzwoń pod numer tel. 511 511 700. Wspólnie dobierzemy najlepszą formę pomocy i naprawimy auto na warsztacie lub dojedziemy we wskazany adres mobilnym serwisem.1
Przyjęcie zgłoszenia
Zadzwoń i poinformuj o objawach awarii. Podczas rozmowy dobierzemy najlepszą formę pomocy do Twoich potrzeb. Przyjedziemy do Ciebie lub umówimy naprawę na warsztacie.
2
Wycena
Wycenimy koszty diagnostyki i naprawy zanim rozpoczniemy pracę przy Twoim aucie. Przedstawimy kompletny kosztorys i odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące naprawy.
3
Wykonanie usługi
Poprosimy o akceptację kosztorysu. Po otrzymaniu akceptacji mechanik samochodowy naprawi Twoje auto zgodnie z ustaleniami.
Cennik mechaniki samochodowej w Warszawie
Każdą naprawę wyceniamy indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu podczas którego będziemy mogli przedstawić całościowy kosztorys.Przykładowe ceny mechaniki samochodowej:
od 119PLN
Serwis olejowy
Wymiana oleju, filtra oleju, filtra paliwa, filtra powietrza, filtra kabiny oraz podpięcie komputera diagnostycznego i kasowanie inspekcji olejowej.od 149PLN
Wymiana tarcz i klocków
Demontaż zużytych tarcz i klocków, czyszczenie piast, czyszczenie jarzm hamulcowych, smarowanie tłoczków hamulcowych i montaż nowych klocków oraz tarcz / 1 oś.od 299PLN
Wymiana sprzęgła
Demontaż podzespołów (m.in. zawieszenia, maglownicy, rozrusznika, półosi) w celu dotarcia do uszkodzonego sprzęgła oraz montaż nowego sprzęgła.Teren działania mobilnego mechanika
Wykonujemy naprawy mechaniki samochodowej z dojazdem do Klienta. Pracujemy w Warszawie i okolicach.Mechanik Bemowo
Mechanik Białołęka
Mechanik Bielany
Mechanik Mokotów
Mechanik Ochota
Mechanik Praga-Południe
Mechanik Praga-Północ
Mechanik Rembertów
Mechanik Śródmieście
Mechanik Targówek
Mechanik Ursus
Mechanik Ursynów
Mechanik Wawer
Mechanik Wesoła
Mechanik Wilanów
Mechanik Włochy
Mechanik Wola
Mechanik Żoliborz
FAQ
Odstawić auto na stacjonarny warsztat czy wezwać mobilny serwis?
Zacznijmy od tego czym właściwie jest mobilny serwis?
Są to naprawy mechaniczne i elektryczne, które specjaliści wykonują z dojazdem do Klienta w przypadku nagłej usterki auta np. na drodze lub pod domem.
Zasadniczo mechanika samochodowa wykonywana przez mobilny serwis jest taka sama jak mechanika samochodowa, którą specjaliści wykonują stacjonarnie w warsztacie. Różnica polega na tym, że w przypadku usług mobilnych to mechanik dojeżdża do Klienta, a nie odwrotnie.
Istotne jest również to, że mechanika samochodowa na mobilnym serwisie oraz na stacjonarnym warsztacie wykonywana jest za pośrednictwem tych samych urządzeń diagnostycznych i naprawczych oraz przez tych samych specjalistów – mechaników i elektryków.
Jakie są zatem plusy i minusy obu tych rozwiązań?
Plusy mobilnego serwisu:
- Klient nie musi wzywać lawety w celu holowania niesprawnego auta
- Klient nie traci czasu na dojazd i powrót ze stacjonarnego serwisu
- Mechanik przyjeżdża na miejsce awarii tego samego dnia, od razu informuje o diagnozie i podejmuje próbę naprawy auta
- Klient może obserwować pracę Mechanika
Minusy mobilnego serwisu:
- jeśli okaże się, że do naprawy usterki konieczne jest użycie specjalistycznego podnośnika, to auto będzie musiało trafić na stacjonarny warsztat.
Plusy stacjonarnego warsztatu:
- możliwość naprawienia każdej usterki
- biuro i poczekalnia
Minusy stacjonarnego warsztatu:
- konieczność holowania auta do warsztatu
- dłuższe terminy napraw niż w przypadku mobilnego serwisu
- brak wstępu na halę napraw i obserwacji pracy mechanika z uwagi na zasady bhp
W Besthol mechanika samochodowa wykonywana jest zarówno mobilnie jak i stacjonarnie. W celu umówienia naprawy – zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Mechanik podczas rozmowy zapyta o objawy usterki i zazwyczaj już wtedy będzie w stanie stwierdzić czy naprawa mobilna będzie możliwa.
Są to naprawy mechaniczne i elektryczne, które specjaliści wykonują z dojazdem do Klienta w przypadku nagłej usterki auta np. na drodze lub pod domem.
Zasadniczo mechanika samochodowa wykonywana przez mobilny serwis jest taka sama jak mechanika samochodowa, którą specjaliści wykonują stacjonarnie w warsztacie. Różnica polega na tym, że w przypadku usług mobilnych to mechanik dojeżdża do Klienta, a nie odwrotnie.
Istotne jest również to, że mechanika samochodowa na mobilnym serwisie oraz na stacjonarnym warsztacie wykonywana jest za pośrednictwem tych samych urządzeń diagnostycznych i naprawczych oraz przez tych samych specjalistów – mechaników i elektryków.
Jakie są zatem plusy i minusy obu tych rozwiązań?
Plusy mobilnego serwisu:
- Klient nie musi wzywać lawety w celu holowania niesprawnego auta
- Klient nie traci czasu na dojazd i powrót ze stacjonarnego serwisu
- Mechanik przyjeżdża na miejsce awarii tego samego dnia, od razu informuje o diagnozie i podejmuje próbę naprawy auta
- Klient może obserwować pracę Mechanika
Minusy mobilnego serwisu:
- jeśli okaże się, że do naprawy usterki konieczne jest użycie specjalistycznego podnośnika, to auto będzie musiało trafić na stacjonarny warsztat.
Plusy stacjonarnego warsztatu:
- możliwość naprawienia każdej usterki
- biuro i poczekalnia
Minusy stacjonarnego warsztatu:
- konieczność holowania auta do warsztatu
- dłuższe terminy napraw niż w przypadku mobilnego serwisu
- brak wstępu na halę napraw i obserwacji pracy mechanika z uwagi na zasady bhp
W Besthol mechanika samochodowa wykonywana jest zarówno mobilnie jak i stacjonarnie. W celu umówienia naprawy – zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Mechanik podczas rozmowy zapyta o objawy usterki i zazwyczaj już wtedy będzie w stanie stwierdzić czy naprawa mobilna będzie możliwa.
Jaka jest procedura napraw mechaniki samochodowej w Besthol?
Aby skorzystać z usług należy zadzwonić pod tel. 511 511 700 i poinformować o objawach awarii w aucie. Mechanik lub elektryk będzie w stanie zaproponować optymalne rozwiązanie do każdej sytuacji (tj. holowanie, naprawa auta z dojazdem specjalisty we wskazane miejsce lub naprawa na warsztacie stacjonarnym).
Procedura napraw mechanicznych na mobilnym warsztacie:
1. Telefoniczny odbiór zgłoszenia, podczas którego Klient proszony jest o opisanie objawów awarii i podanie adresu postoju auta. W trakcie rozmowy telefonicznej zostają ustalone: godzina przyjazdu mechanika i koszt usługi.
2. Klient proszony jest o wysłanie SMS po zakończeniu rozmowy telefonicznej. W wiadomości powinny znaleźć się następujące dane: adres postoju pojazdu, marka i model auta oraz numer rejestracyjny samochodu. Taki SMS stanowi potwierdzenie złożenia zlecenia.
3. Mechanik po przyjeździe we wskazany adres rozpoczyna diagnostykę awarii, a następnie informuje Klienta o przyczynie usterki i naprawia samochód na miejscu.
Procedura napraw mechanicznych na stacjonarnym warsztacie:
1. Telefoniczne ustalenie dnia i godziny przyjazdu Klienta na warsztat. Podczas rozmowy telefonicznej Klient proszony jest o opisanie objawów awarii, aby określić potencjalne ramy czasowe naprawy.
2. Podczas przyjęcia pojazdu na stacjonarny warsztat wystawiany jest protokół, którego kopię otrzymuje Klient.
3. Diagnostyka i przygotowanie kosztorysu naprawy.
4. Kontakt z Klientem i przedstawienie diagnozy oraz kosztów naprawy.
5. Naprawa auta po wcześniejszym otrzymaniu akceptacji od Klienta.
6. Odbiór auta z warsztatu i udzielenie odpowiedzi na ewentualne pytania Klienta, wytłumaczenie procesu naprawy.
Procedura napraw mechanicznych na mobilnym warsztacie:
1. Telefoniczny odbiór zgłoszenia, podczas którego Klient proszony jest o opisanie objawów awarii i podanie adresu postoju auta. W trakcie rozmowy telefonicznej zostają ustalone: godzina przyjazdu mechanika i koszt usługi.
2. Klient proszony jest o wysłanie SMS po zakończeniu rozmowy telefonicznej. W wiadomości powinny znaleźć się następujące dane: adres postoju pojazdu, marka i model auta oraz numer rejestracyjny samochodu. Taki SMS stanowi potwierdzenie złożenia zlecenia.
3. Mechanik po przyjeździe we wskazany adres rozpoczyna diagnostykę awarii, a następnie informuje Klienta o przyczynie usterki i naprawia samochód na miejscu.
Procedura napraw mechanicznych na stacjonarnym warsztacie:
1. Telefoniczne ustalenie dnia i godziny przyjazdu Klienta na warsztat. Podczas rozmowy telefonicznej Klient proszony jest o opisanie objawów awarii, aby określić potencjalne ramy czasowe naprawy.
2. Podczas przyjęcia pojazdu na stacjonarny warsztat wystawiany jest protokół, którego kopię otrzymuje Klient.
3. Diagnostyka i przygotowanie kosztorysu naprawy.
4. Kontakt z Klientem i przedstawienie diagnozy oraz kosztów naprawy.
5. Naprawa auta po wcześniejszym otrzymaniu akceptacji od Klienta.
6. Odbiór auta z warsztatu i udzielenie odpowiedzi na ewentualne pytania Klienta, wytłumaczenie procesu naprawy.
ZADAJ NAM PYTANIE
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: 511 511 700