Dobry mechanik samochodowy – jak wybrać specjalistę?
Dobry mechanik samochodowy
Z usług mechanicznych korzysta każdy kierowca posiadający własne auto. Jak zatem wybrać dobrego mechanika samochodowego? Podczas wyboru mechanika każdy kierowca powinien zwrócić uwagę na kilka niezwykle istotnych szczegółów. Sprawdźcie poniższe zestawienie!
1. Doświadczenie w branży
Wybierając mechanika samochodowego Klienci często szukają informacji na temat danej firmy w Internecie. Zalecamy, aby przy wyborze mechanika kierować się doświadczeniem danej firmy i wybierać te przedsiębiorstwa, które istnieją na rynku nie od dziś oraz posiadają pozytywne opinie Klientów.
2. Kontakt z Klientem
Przed skorzystaniem z usług mechanika samochodowego ważne jest, aby porozmawiać o objawach usterki i zapytać o wstępną diagnozę. Zalecamy, aby przed zostawieniem pojazdu do naprawy zadzwonić do mechanika i przedstawić sytuację, w której się znaleźliśmy. Już podczas pierwszego kontaktu będziemy w stanie ocenić podejście specjalisty. Mechanika samochodowa to specyficzna dziedzina, w której każdy Klient powinien być traktowany indywidualnie. Podczas pierwszego kontaktu telefonicznego powinniśmy zostać poinformowani o szacowanym czasie naprawy i widełkach cenowych. Dobry mechanik samochodowy może również postawić wstępną diagnozę na podstawie opisanych objawów awarii, którą będzie trzeba potwierdzić po oględzinach.
3. Przedstawienie usterki, wycena naprawy i szacowany czas pracy
Dobry Mechanik samochodowy zawsze przed rozpoczęciem swojej pracy powinien poinformować Klienta o postawionej diagnozie, a także o kosztach związanych z naprawą. Ważne jest także, aby mechanik przekazał informacje o cenie części, które będzie trzeba wymienić, oraz o czasie pracy. Dopiero po akceptacji przez Klienta wyceny – mechanik powinien zabrać się do pracy.
4. Stały kontakt podczas naprawy
Podczas naprawy pojazdu mechanik powinien być w stałym kontakcie z Klientem. Oznacza to, że w sytuacji, w której podczas naprawy okaże się, że inne części również należy wymienić, to przed ich wymianą specjalista poinformuje o tym Klienta i zapyta o jego decyzję.
5. Wydawanie pojazdu po naprawie
Podczas odbierania pojazdu mechanik powinien opowiedzieć o procesie naprawczym, zapisać całą naprawę w książce serwisowej pojazdu lub zaproponować nową książkę pojazdu, jeżeli Klient takiej nie posiada. W trakcie odbierania pojazdu mechanik powinien również zwrócić Klientowi stare części, które zostały wymienione.
Jeżeli szukasz profesjonalnej pomocy mechanika samochodowego – zapraszamy do współpracy!
Besthol to mobilny i stacjonarny serwis samochodowy, zajmujący się naprawami aut osobowych i dostawczych wszystkich marek. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w naprawach mechanicznych i elektrycznych, a także w pomocy drogowej i auto holowaniu. Swoją ofertę kierujemy zarówno do Klientów indywidualnych, jak również do firm posiadających floty samochodowe.
BESTHOL – CO NAS WYRÓŻNIA?
– pracujemy we wszystkie dni tygodnia w godz. 9:00 – 23:00
– prowadzimy mobilne usługi mechaniki samochodowej i elektryki samochodowej z dojazdem do Klienta, dzięki czemu Klienci mogą zaoszczędzić czas, który w innym przypadku musieliby poświęcić na dojazd do stacjonarnego serwisu, a także pieniądze, ponieważ nie jest konieczne wzywanie lawety
– prowadzimy usługi door to door – odbieramy auta spod domu Klientów, naprawiamy je i odwozimy we wskazany adres
– naprawy potwierdzane są dokumentacją poświadczającą jej wykonanie a także gwarancją
– zawsze przystępujemy do naprawy pojazdu po wcześniejszym poinformowaniu o rodzaju usterki, koszcie naprawy i czasie realizacji
– jesteśmy w stałym kontakcie z Klientem podczas naprawy
– dysponujemy profesjonalnym sprzętem i specjalistycznymi pojazdami mobilnego warsztatu samochodowego, dzięki czemu jesteśmy w stanie naprawić każdą usterkę na miejscu zdarzenia
MECHANIK SAMOCHODOWY WARSZAWA – BESTHOL – KONTAKT
Jeżeli potrzebujesz pomocy mechanika – zadzwoń pod numer tel. 697-598-149
Pomożemy Ci ruszyć w dalszą drogę!
EKIPA BESTHOL